FAQ - Veel gestelde vragen

Hieronder vind u een overzicht van de meest gestelde vragen.
Klik hier voor een volledig overzicht van vragen en antwoorden.

Account vragen
  - Wat zijn actieve en inactieve leden ?
      Actieve leden hebben hun email adres bevestigd en nemen deel aan aktie's.
      Inactieve leden hebben zich aangemeld, maar nog niet gereageerd op hun activatie email.
      Zij kunnen niets verdienen totdat zij hun account bevestigen.

  - Ik heb mijn activatie e-mail niet onvangen, wat moet ik doen ?
      Kies in het menu aan de linkerkant van de site voor inloggen.
      Vul bij inloggen uw email adres in.
      Kies bij maak uw keuze "Activatie email hersturen".
      U zult een nieuwe activatie email ontvangen.
      Mocht u problemen ondervinden dan kunt u altijd contact opnemen met ons.

  - Mag ik meerdere accounts bezitten ?
      Wij staan één account per persoon en per adres toe.
      In sommige gevallen kunnen wij hierin een uitzondering maken.
      U kunt hiervoor contact met ons opnemen.

  - Hoe kan ik inloggen in mijn account ?
      U kunt inloggen door in het menu aan de linkerkant te kiezen voor inloggen.
      Vul bij inloggen uw email adres en wachtwoord in.
      Kies bij maak uw keuze voor inloggen en klik vervolgens op doorgaan.

  - Hoe kan ik mijn lidmaatschap beĆ«indigen ?
      Kies in het menu aan de linkerkant te voor inloggen.
      Bent u al ingelogd kies dan eerst voor uitloggen en vervolgens weer voor inloggen.
      Vul bij inloggen uw email adres en wachtwoord in.
      Kies bij maak uw keuze voor "Uw account verwijderen" en klik vervolgens op doorgaan.
      Vervolgens dient u uw uitschrijving te bevestigen.
      LET OP : Uw saldo komt te vervallen en u heeft geen recht meer op uitbetalingen.

  - Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen ?
      Kies, na het inloggen, in het menu voor "Account gegevens".
      Hier kunt u al uw gegevens wijzigen, behalve uw geboorte datum.
      Uw wijzigingen dient u te bevestigen met uw wachtwoord.
      Als u uw email adres heeft gewijzigd ontvangt u een nieuwe activatie email.
      Hiermee dient u uw account opnieuw te bevestigen.

  - Ik woon in BelgiĆ«, kan ik ook deelnemen ?
      Nee, de site is alleen bestemd voor Nederlanders.

  - Waarom word ik uitgelogd nadat ik mijzelf inlog ?
      Onze website maakt gebruik van cookies.
      Cookies zijn kleine bestanden die opgeslagen worden op uw computer en onthouden wie u precies bent.
      Het is mogelijk dat de webbrowser die u gebruikt geen cookies ondersteunt of accepteert.
      Zorg er daarom voor dat uw webbrowser cookies ondersteunt en accepteert.
      Het is ook mogelijk dat een firewall of anti-virus de cookies blokkeert.
      Probeer dan deze programma's af te sluiten voordat u gaat inloggen en probeer het daarna opnieuw.
      U kunt ook onze cookie/sessie-test uitvoeren door hier te klikken.

Verdiensten vragen
  - Hoeveel verdien ik aan emails lezen ?
      Betaalde emails die wij versturen hebben een waarde van € 0,01
      Nieuwsbrieven die wij versturen hebben een waarde van € 0,005
      Voor de jackpot mail ontvangt u geen vergoeding voor het lezen.
      U maakt hiermee wel een kans op de jackpot prijs, die dagelijks kan oplopen.

  - Wanneer ontvang ik de vergoeding van een aktie ?
      De vergoeding van een aktie wordt volgens het volgende principe bijgeschreven in uw account :
      - Heeft u in januari meegedaan dan ontvangt u uw vergoeding, na goedkeuring, in de 1ste week van maart in uw account.
      - Heeft u in februari meegedaan dan ontvangt u uw vergoeding, na goedkeuring, in de 1ste week van april in uw account.
      - Enzovoort enzovoort.

  - Wanneer ontvang ik mijn referral bonus ?
      Zodra uw referral een bedrag van € 0,50 verdiend heeft.
      Uw vergoeding van € 2,- wordt dan automatisch in uw account bijgeschreven.

  - Wanneer kan ik een uitbetaling aanvragen ?
      Zodra u een bedrag van € 7,50 heeft verdiend kunt u een uitbetaling aanvragen.
      Er verschijnt dan automatisch een uitbetalingsknop op de pagina "Saldo overzicht".

  - Wanneer ontvang ik mijn uitbetaling op mijn bankrekening ?
      Uw uitbetaling zal binnen 30 werkdagen (6 weken) worden overgemaakt op uw bankrekening.

  - Hoe betalen jullie uit ?
      Wij betalen uit via bankrekening.

Referral vragen
  - Hoe breng ik andere leden aan ?
      U kunt een link, met uw referral url naar Pak het voordeel, op uw website plaatsen.
      U kunt uw referral link in uw e-mail onderschrift zetten.
      U kunt flyers weggeven of adverteren op andere manieren.
      LET OP : Spammen is ten strengste verboden.
      Wanneer wij ontdekken dat u aan het spammen bent, zullen wij onmiddellijk uw account verwijderen.
      U verliest dan al uw verdiensten.
      Tevens zullen wij hier aangifte van doen bij de desbetreffende instanties.

  - Wat is mijn referral link ?
      U kunt uw persoonlijke referral link vinden op de pagina "Leden aanbrengen".
      Hier vind u tevens banners om mee te adverteren.

  - Hoe kan ik met referrals verdienen ?
      Zodra uw referral een bedrag van € 0,50 verdiend heeft ontvangt u € 2,- in uw account.

Adverteer vragen
  - Ik wil adverteren op uw site ?
      Dit is mogelijk.
      Neem hiervoor contact met ons op voor de mogelijkheden.